maandag 15 februari 2016

Invicta Colour omslagdoek



Herinneren jullie deze nog? Een omslagdoek, gehaakt van 1 bol Invicta Colour. We namen hem het afgelopen jaar mee naar de markten, en verkochten aardig wat bollen (met gratis patroon van de omslagdoek erbij).
Toch vond ik dat er iets miste.
 Dus besloot ik om de omslagdoek groter te maken.


Het open werkje in het haakwerk ontstaat door een afwisseling van lossen en stokjes. Ik besloot er extra toeren aan te haken, maar dan afwisselend open en gesloten haakwerk.










En ik haakte er een picotrandje aan.
















Ja, nu is de omslagdoek helemaal naar mijn zin.

Wil je hem ook maken? Bestel dan 2 bollen Invicta Colour in onze webshop www.debreinaald.nl
en we leveren je er gratis het complete patroon bij.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten